www.farafero.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

سؤال محيــــــــرني

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
BeNt AlEx
عامل الى عليه
عامل الى عليه
BeNt AlEx

المساهمات : 13

سؤال محيــــــــرني Empty
مُساهمةموضوع: سؤال محيــــــــرني   سؤال محيــــــــرني Emptyديسمبر 24th 2007, 10:54 am

بســـــــــــــم اللـــــه الرحمــــن الرحيــــــم
عندى سؤال محيرنى اوى من زمان و كل يوم بساله لنفسي ليه دايما او غالبا الشباب يقولوا ان البنات هي اللى بتكدب هى اللى بتخدع و ان البنات معندهاش حب وان هم الاوفياء انا مش هقدر انكر ان فيه شباب كدة بس بردو فيه شباب العكس و فيه بنات بردو من النوعين بس انا بجد نفسي اعرف لما كل ما اشوف حد من الشباب يعني يقولى ان البنات خاينين اومال البنات اللى بتحصلها ازمات و اللى بيحصلها انهيار بسبب خيانة و كل اللى بنشوفه و بنقراه ده بيكون من مين من بنت زيها يعني اكيد بيكون من ولد طبيعي مش هيحصلها كدة من ولد وفي اكيد خاين زي ما بردو بيحصل العكس للولاد انا نفسي بجد اعرف ليه كل ولد متخيل ان البنت هى اللى خاينة ؟؟
~AnGeL~
عامل الى عليه
عامل الى عليه
~AnGeL~

المساهمات : 21

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيــــــــرني   سؤال محيــــــــرني Emptyديسمبر 24th 2007, 3:36 pm

هو أكيد سؤال مش محيرك أنتي بس محيرنا كلنا بس هحاول أجاوب عليه

أكيد كل واحد لما بيمر بأزمة عاطفية بسبب الحب بيرمي اللوم على حبيبه فلو كانت بنت هتقول الولاد خاينين ولو كان ولد هيقول البنات خاينين وهكذا
بس الأنسان السوي لازم يفهم أن كلنا بشر وفينا الوحش وفينا الحلو سواء كنا ولاد أو بنات

هو يمكن مش رد مقنع ولا كافي بس متهيقلي أن السؤال من الأساس محير ومحتاج لمناقشة علشان نوصل لأجابة
BeNt AlEx
عامل الى عليه
عامل الى عليه
BeNt AlEx

المساهمات : 13

مُساهمةموضوع: رد: سؤال محيــــــــرني   سؤال محيــــــــرني Emptyديسمبر 24th 2007, 5:19 pm

كلامك كل صح يا انجل بس انا اقصد ان اغلبية الشباب بيرموا اللوم على البنات و في نظرهم ان البنت هي اللى خاينة و انهم هما الملايكة انا طبعا مش بنتقض الكل انا بقول على الاغلبية بجد نفسي اعرف ليه و ميرسى على مرورك و ردك يا قمر

سؤال محيــــــــرني
صفحة 1 من اصل 1